واحدCA شرکت هایر از تاریخ 10 الی 13 September، این کنفرانس را برگزار نمود و بیش از 60 تکنسین کارآزموده از بیش از 30 کشور مختلف در این دوره­ی آموزشی فنی شرکت کردند. تمرکز این کنفرانس بر روی سیستم­های (VRF)MRV 5، چیلرها و سیستم های کنترل مرکزی بود.

یکی از ویژگی های جدید و قابل توجه در برنامه­ی امسال، رقابت در عملکرد تیم­های نصب بود. مسابقه بین 4 گروه و هر کدام شامل 3 تکنسین از شرکت­های مختلف برگزار شد و باید نصب دستگاه کاستی را از طریق کار گروهی و مهارت­های تجربی شامل: بلند کردن، خم کردن،  متصل کردن و نظارت بر کارکرد دستگاه انجام می دادند. 4 داور نیز رقابت را بر اساس قوانین پایه گذاری شده به صورت جزء به جزء و با دقت بسیار، ارزیابی می کردند.

باتوجه به همکاری موثر و انجام کار به صورت مشخص رقبا، کاملا متمرکز  بوده، سرعت بالایی داشتند و کاملا اصولی و مطابق متد کار می کردند. داوران، فعالیت ها و کارکرد رقبا را به طور دقیق چک می کردند. تجربه­ی آکادمیک بدست آمده طی تمرین ها در یک فضای دوستانه برای همگان یک فرصت خاص فراهم نمود. در واقع  این بخش که هسته­ی آموزش محسوب می شود بعد از 2 ساعت تلاش با موفقیت به اتمام رسید.

واضح است که رتبه بندی مهم­ترین جنبه­ی این رقابت نبود اما همگی به تجربه­ی کمک کردن و کار تیمی دست یافتند. به دنبال این برنامه­ی آموزشی، تکنسین­های واحد CA هایر درک بهتری را از محصولات شرکت به دست آورده و در انجام خدمات فنی هایر اعتماد به نفس بالاتری کسب کردند. در آینده نیز واحد CA شرکت هایر از طریق آموزش نوآورانه و تعاملی به ارائه­ی پشتیبانی فنی قوی­تر به مشتریان خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *