موسسه IEEE یک طرح پیشنهادی جدید ارائه داد و COSMOPlat “هایر” برای پیشبرد و استقرار استانداردهای بین المللی برای مدل های سفارشی انبوه طراحی شد. این نخستین بار بود که IEEE یک مدل استاندارد بین المللی به عنوان چارچوب فنی پس از گذشت نیم قرن از تاسیس خود راه اندازی نمود. درواقع مدل سفارشی سازی انبوه هایر راه حلی برای رسیدن به تولید هوشمندانه درجهان است.

درآوریل 2018، درنمایشگاه شهر هانوفرآلمان، “هایر” مراسم افتتاحیه ادغام “Sino- Germany ” با “COSMOPlat” را برگزار نمود. مدل شخصی سازی انبوه هایرنه تنها امکان تولید هوشمند را فراهم می سازد، بلکه مهمتر ازهمه اینکه ذینفعان تولید را نیزاز قبل مشخص می سازد.

COSMOPlatبا پلت فرم باز خود و از طریق تعاملات اجتماعی به کاربر اجازه می دهد تا در کل پروسه طراحی، تولید و فروش مشارکت داشته باشد. درنتیجه می توانند هویت کاربران خود را حتی قبل از تولید محصول، بدانند و بشناسند. بدین منظور، یک استاندارد به نام “نرخ “non-stocking به معنای این که محصول بعد از offline شدن، بدون ورود به انبار، مستقیم برای کاربر مربوطه فرستاده می شود را توسعه داده است. در حال حاضر،  هایر به “نرخ non-stocking” یک محصول تا 69% دست یافته است .

به عنوان یک پلتفرم باز، COSMOPlat یک مدل با ویژگی تکثیر سریع است که می تواند به صورت فرامنطقه ای و فراصنعتی، به سرعت ترویج یابد. بدین ترتیب به شرکت های چینی و جهانی کمک می کند تا همواره به روزرسانی شوند. در حال حاضر COSMOPlat با موفقیت در 12 صنعت شامل سرامیک، مسکونی، کشاورزی و پوشاک و در 11 منطقه شامل شانگهای، گوآنگ ژو و تیانژین رواج یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *