هایر برای کسب سهم بازار جهانی لوازم خانگی در 14/Jan/2016 معادل 24 دی ماه سال 1394 سهام کمپانی GE در قسمت لوازم خانگی را خریداری کرد.
این مبادله اقتصادی منجر به پیدایش یک ابر قدرت در زمینه لوازم خانگی جهانی خواهد شد.
GE به فعالیت خود با تیم و مدیریت قبلی در ایالت کنتاکی ادامه خواهد داد. این سیاست در راستای سرمایه گذاری هایر برای توسعه بازار هدف خود در امریکا می باشد.
در تاریخ 15/Jan/2016 در شهر کینگ دائو چین گروه صنعتی هایر و جنرال الکتریک سند همکاری در راستای توسعه بازار هدف خود در بازار جهانی را امضا کردند. این توافق همکاری مشترک دو نتیجه در بر خواهد داشت:
اول اینکه مکمل کلاس کاری اقتصادی و نمونه ای پایه گذاری شده برای عبور از مرزهای توسعه و همکاری مشترک بین چین و امریکا خواهد بود. بعلاوه کمپانی هایر واقع در شهر کینگ دائو چین بعنوان بخش جهانی هایر در اواسط سال 2015، به همه چشم اندازهای هایر دست یافته است.
اتحاد بین هایر و GE ( جنرال الکتریک ) می تواند باعث افزایش توان رقابت در عرصه جهانی شود.

آقای ژانگ رومین، مدیرعامل گروه هایر، پس از امضاء این توافق همکاری اظهار داشت :
“به نظر من این اتحاد نقطه شروعی برای هر دو کمپانی هایر و GE می باشد و من مطمئنم این همکاری مشترک ارزش سهام شرکت را افزایش خواهد داد.”
بعلاوه ما اهدافمان را به اشتراک می گذاریم و امیدواریم به کمک یکدیگر به آنها برسیم، از جمله این اهداف : افزایش توان پرسنل جهت کمک به تحقیقات و ابداعات مشترک و نیز افزایش ارزش هایر و GE و همکاری آنها می باشد.
آقای جف ایملت ” مدیرعامل GE” نیز در این خصوص اذعان داشت :
“ما از فروش بازار تجاری لوازم خانگی خود به هایر و شروع همکاری مشترک خوشحالیم. هایر قصد پیشرفت در آمریکا را دارد و اینجا کارخانه احداث کرده و در حال پیشرفت تجاری است. ابداعات، معرفی محصولات جدید، مدیریت برند، همگی اصول استراتژی کلی آنهاست. لوازم خانگیGE، هایر را به کمپانی بزرگ با محصولات بزرگ و تولید محصولات با طراحی هنرمندانه و نیز تیم لایق و شایسته تبدیل می کند.”

جزئیات مبادله اقتصادی:
در ازای واگذاری مالکیت مطرح شده کمپانی جنرال الکتریک، هایر مبلغ 4/5 میلیارد دلار را پرداخت می کند که این تبادل بر اساس درآمد سالیانه بنا نهاده شده است.
از دیگر مفاد این توافقنامه، GE تحت عنوان مالکیت هایر کینگ دائو، به مدت 40 سال با برند فعلی می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. هایر کنیگ دائو یک کمپانی زیر مجموعه هایر می باشد که در زمینه لوازم خانگی فعالیت می کند. هایر بعنوان هفتمین سال متوالی در سال 2016 توانست رتبه نخست تولیدات خانگی را در جهان کسب کند. این کمپانی بزرگترین سهم بازار لوازم خانگی دنیا را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *