پیرو مصاحبه مجله ی JARN با مدیر عامل بخش تهویه مطبوع صنعتی هایر (Haier CAC)، فروش آن ها در بازارهای خارجی در نیمه اول سال 2017 به میزان 25% افزایش یافت و میزان فروش در بازارهای اروپا به میزان 36% رشد داشت.

همچنین صادرات چیلر های سانتریفیوژ بدون روغن هایر (Magnetic bearing) به میزان 40% افزایش یافت. در حال حاضر بخش تهویه مطبوع صنعتی کمپانی هایر به آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، اروپا و سایر مناطق صادرات دارد، بطوریکه هر 5 قاره را پوشش می دهد.

در سال های اخیر کمپانی هایر هدف گذاری خود را براساس تولید چیلرهای سانتریفیوژ بدون روغن رقابتی در بین برند های چینی و دیگر برندها قرار داده است. کمپانی هایر با تکیه بر سه بخش  R&D، تولید و فروش، در حال قدرت نمایی چیلر های خود در آسیا و اقیانوسیه به خصوص جنوب آسیا و استرالیا می باشد. با آغاز سال 2017، در اروپا، استرالیا و حتی آمریکا، هایر با یکپارچه سازی شبکه های توزیع، بازاریابی و خدمات چیلر های سانتریفیوژ بدون روغن خود، بازار جهانی را تقویت کرد.

شرکت هایر به مدت یک سال است که اولین کارخانه تهویه مطبوع صنعتی (CAC)، Interconnected را راه اندازی کرده است. همچنین هایر 10 مرکز R&D، 108 مرکز تولید و 66 مرکز بازاریابی در جهان ایجاد نموده است و بوسیله بیش از 140 هزار شبکه فروش، محصولات خود  را در بیش از 160 کشور و نقطه در جهان به فروش میرساند. در واقع هایر از طریق مثلث R&D، تولید و فروش خود به نیازهای مشتریان داخلی خود آگاهی پیدا کرده و با توجه به نیاز آن ها  محصولات custom-made را ارائه می دهد. امروز می توان گفت شرکت هایر نه تنها در عرضه محصولات رقابتی در بازار موفق بوده است بلکه به همانند یک رهبر که  نوآوری را سرلوحه ساخت و ساز خود قرار داده است و عمل میکند.

کارخانه های اصلی شرکت هایر در خارج از کشور در کشور هایی همچون تایلند، هند و خاورمیانه بنا شده است، علاوه بر این اولین پارک صنعتی نیز در پاکستان واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *