هایر به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید دستگاه های تهویه مطبوع  مجهز به(Internet of Things) IoT، سری کاملی از  محصولات نو آورانه را که در مصرف انرژی صرفه جویی می نمایند ارائه می دهد.

چیلر های سانتریفیوژ  با یاتاقان های مغناطیسی هایر با کارایی بالا، شامل مدل هواخنک با قابلییت سرمایش و گرمایش و مدل آب خنک با ولتاژ بالا می باشند که نیازهای مشتریان را در زمینه های مختلف و خاص برطرف می سازند.

هایر، چیلر سانتریفیوژ با یاتاقان های مغناظیسی را با بزرگترین ظرفیت سرمایش در صنعت، به میزان 4200 تن و قابلیت سرمایش حداکثر فضا به اندازه ی100.000 متر مربع ایجاد نموده است. با بهره گیری از فناوری های ویژه از جمله کارکرد بدون روغن ، عملکرد بدون اصطکاک،inverter وsub-cooling دو مرحله ای، این محصول به قابلیتIPLV (راندمان در بارهای میانی) بالا به میزان 18.13 و ذخیره انرژی به میزان 50% دست یافته است.

هایر دستگاه های گرمایش با ویژگی انرژی کاملاً پاک را برای داشتن “جهانی سبز” راه اندازی کرده است که سیستم هایVRF  با قابلیت گرمایش قوی در مناطق آب و هوایی با دمای بسیار پایین، از آن جمله می باشند. همچنین سیستم هایVRF با امکانات اختصاصی و سفارشی شده، به تکمیل فرآیند ذخیره انرژی در ساختمان مجهز شده اند. سری جدیدVRF های هایر(MRV V)  با ظرفیت26 hp در ماژول تکی و104 hp  در ماژول ترکیبی با به کار گیری  انحصاری فناوریZigBee به منظور امکان ارتباط بی سیم بین واحدهای درونی و بیرونی دستگاه ها برای رسیدن به حداکثر صرفه جویی در زمان و هزینه نصب، به خود می بالد.

همچنین ، هایر در صنعت راه اندازی قابلیت کنترل ابریIoT (Internet of Things) و  درنتیجه امکان خطایابی و محافظت رایگان از سیستم ها و تولید هوشمند پیشگام می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت درصنعت گذار از تولید عمده به تولید سفارشی عمده نیز پیشرو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *