در این نمایشگاه که در نوامبرسال  2017 در کشور امارات متحده عربی برگزار شد، شرکت هایر سری کامل محصولات تهویه مطبوع تجاری خود را که در مصرف انرژی بهینه هستند را به نمایش گذاشت.  در میان آنها، چیلر سانتریفیوژ بدون روغن هایر (Magnetic bearing) و اولین سیستم VRF با تکنولوژی ارتباطی بدون سیم با نام تجاری MRV5 توجه مشتریان جهان را به خود جلب نمود.

بازار ساخت و ساز در خاورمیانه رشد انفجاری و مداومی داشته است و تقاضای زیادی برای تجهیزات ساخت و ساز، مصالح، سیستم های تهویه مطبوع ایجاد نموده است. جهت کنترل دمای بالای منطقه، هایر دستگاه های Packaged و VRF برای شرایط کاری T3 طراحی نمود تا در دماهای بالا (تا 52 درجه سانتی گراد) قابلیت کار داشته باشند که توانسته است از دولت قانونی امارات برای استاندارد سازی و مترولوژی، گواهینامه دریافت کند.

شرکت هایر با تمرکز بر روی فناوری (PID) مشتق یکپارچه متناسب سیستم های MRV به کنترل دقیق دما از 1± تا 5± سانتی گراد دست یافته است. لازم بذکر است که از سیستم های VRF در مکان ها و پروژه های مشهوری از جمله Blue Hotel در عمان و Mobile Art در الجزیره مورد استفاده قرار گرفته است.

سیستم های  MRVشرکت هایر از فناوری ارتباط بی سیم Zigbee بین دستگاه های داخلی و خارجی بهره میبرد که این سیستم چرخه ساخت را 50% در مقایسه با استاندارد صنعت کوتاه تر می کند. نمونه تک ماژول این سیستم دارای ظرفیت (73 KW) 26Hp میباشد و بیشترین ظرفیت این سیستم که ترکیب 4 ماژول26Hp  میباشد به 104Hp (292 KW) می رسد که فضای اشغالی را  تا 20% کاهش می دهد.

همچنین بعلت کاهش چشمگیر هزینه ها، مشتریان زیادی از سرتاسر خاورمیانه، اروپا و آمریکا جذب این نوع از سیستم های تهویه مطبوع شده اند. در این مناطق ساخت خانه ها با مصرف انرژی پایین بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است، بطوری که موضوع ذخیره انرژی حتی در ساختمان های قدیمی نیز مورد توجه قرار گرفته و در حال استاندارد سازی آن ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *