در روز نخست از نمایشگاه محصولات سرمایشی چین (CRH, China Refrigeration) که در تاریخ 22 آوریل 2017 در شهر پکن برگزار شد، قسمت تهویه مطبوع صنعتی هایر از بزرگترین چیلر سانتریفیوژ بدون روغن خود به ظرفیت 4200 تن تبرید در این صنعت رونمایی کرد که این چیلر قابلیت ایجاد برودت برای فضایی به مساحت 100.000 مترمربع را دارا می باشد.

کمپانی هایر از سال 2006 شروع به توسعه چیلرهای خود در بخش سانتریفیوژ بدون روغن نمود و در طول یازده سال اخیر، بطور مداوم ظرفیت چیلرهای خود را از 80 تن تبرید در سال 2006 به 900 تن تبرید در سال 2011 و سپس به 2200 تن تبرید در سال 2015 گسترش داد، که در صنعت تهویه مطبوع بزرگترین نوع خود در آن زمان محسوب می شد. اما با گذشت 2 سال و دستیابی به فناوری های جدید، منجر به تولید چیلری به ظرفیت 4200 تن تبرید در سال 2017 شد که به رکورد جدیدی در تولید این نوع چیلرها دست یافت.

با به کارگیری فناوری های کلیدی (از جمله: استفاده از کمپرسورهای بدون روغن و بدون اصطکاک، سیستم اینورتر و سیستم سابکولد دو مرحله ای) در تولید این محصول، شرکت هایر توانسته است به IPLV (بازدهی در بارهای میانی) 13.18 و ذخیره انرژی 50% دستیابی پیدا کند.

بعلاوه این محصول، اولین چیلر با یاتاقان های مغناطیسی است که نیازی به کنترل انسان ندارد و می تواند منجر به عملکرد خودکار، تمیزکاری خودکار دستگاه و صرفه جویی در انرژی شود و کارایی آن را تا 30 سال بدون افت تضمین کند.

کمپانی هایر علاوه بر تولید محصولات خود، رهبری صنعت را با تحقیق و توسعه فنی و تولید محصولات بروز بر عهده دارد. با وفاداری به تفکر “جهان مرکز R&D ماست” هایر از پلت فرم HOPE جهت یکپارچه سازی منابع ممتاز در صنعت و همچنین باقی ماندن در سطح رهبر R&D جهان، استفاده می کند. عرضه چیلر سانتریفیوژ توربو کور 4200 تن، نشان داد که هایر یک رقیب بین المللی برای دیگر رقبا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *