این کنفرانس در تاریخ 14 اکتبر2017 با موضوع رهبری تجاری در صنعت تهویه مطبوع و ایجاد شرایط شراکت برد_ برد آغاز به کار نمود. شرکای تجاری هایر از 30 کشور خاورمیانه و آفریقا (MEA) در این نشست شرکت نمودند. از جمله این کشورها می­ توان اسرائیل، عربستان صعودی، مراکش و مصر را نام برد. هدف از این کنفرانس، پیاده سازی و ترویج استراتژی،”هایر- برند برتر” در بازارهای خارجی این کمپانی و  در مناطق MEA بوده و بدین منظور در سال 2018 نمایندگان هایر می ­بایست، استراتژی محصول ارائه بدهند و محصولات جدید مورد نیاز را علاوه بر پیاده سازی بودجه سفارش، اعلام نماید.

طی دوره ژانویه تا سپتامبر 2017، عملکرد و کارآیی تجاری کمپانی هایر به میزان 30% بهبود یافت که موجب شد به عنوان برند شماره یک از نظر سهم بازار در بسیاری از کشورهای MEA تلقی گردد.

با ورود به فضای MEA همراه با محصولات کمپانی جنرال الکتریک (co. GE Appliances)، کمپانی هایر عملیات برند سازی در این بازارها را به میزان دو برابر تحقق بخشید. با این کار، نقطه عطف دیگری در استراتژی جهانی سازی هایر، از یک برند به چند برند که تقاضاهای مختلف بازار را پوشش داده است، اتفاق می افتد. ضمن اینکه به راندمان بالاتری در پاسخگویی به نیازهای مشتریان می­ توان دست یافت.

در همین راستا، بخش تهویه مطبوع کمپانی جنرال الکتریک، طی سه ماهه چهارم سال 2017، قبل از اقدام به تولید، سفارشاتی به ارزش ده ها میلیون دلار از 6 شریک تجاری خود، دریافت کرده است.

در کنفرانس سالانه MEA-2017، کمپانی هایر از دستگاه تهویه مطبوع جدیدی به نام (generator–operated) رونمایی کرد. این سیستم تهویه مطبوع AC قابلیت کارکرد با ژنراتور را داشته و به منظور بازار تهویه مطبوع کشور نیجریه طراحی و عرضه شده است. شایان به ذکر است، کسری شبکه برق این کشور و قطعی های متوالی برق، از دلایل طراحی این محصول می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *